Son dakika

HASTALIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ

Bu bölümdeki bilgiler
Louise L. Hay' in "
Tüm Hastalıkların Zihinsel Nedenleri " adlı kitabından alınmıştır.
*******************************
Hayatımızdaki tüm deneyimler gibi, hastalıklarımızı da kendi düşünce kalıplarımızla yaratırız. Ulaştığımız her sonucun temelinde ve gelişiminde bir düşünce kalıbı yatar. Bu nedenle, bir hastalığı kalıcı bir biçimde ortadan kaldırabilmek için önce onu yaratan zihinsel nedeni çözüp halletmemiz gerekir.
Burada bu hastalıklara ait tanılardan bazılarını bulacaksınız. Tüm hastalıklar için Tüm Hastalıkların Zihinsel Nedenleri adlı kitaptan edinmenizi tavsiye ederiz.

**

Ciltteki beyaz başlı küçük yağ birikintileri (sivilceler)

Çirkinliği gizleme.

olumlama cümlesi

Kendimi güzel ve sevilmeye değer olarak kabul ediyorum.
*

Ciltteki siyah başlı küçük yağ birikintileri

Küçük öfke patlamaları
olumlama cümlesi

Düşüncelerimi yatıştırıyorum.sakinim, sükunet içindeyim.
*

Cinsel soğukluk (frijidite)

Korku.zevki yadsıma,reddetme. Cinsel ilişkinin kötü bir şey olduğuna inanma. Duyarsız eş yada sevgililer. Babadan korkma.
olumlama cümlesi

Kendi bedenimden zevk almam iyi ve güvenli (tehlikesiz) bir şey. Bir kadın olduğum için seviniyorum.
*

Cushing hast. (Böbreküstü bezi rahatsızlıkları)

Zihinsel dengesizlik.ezici, baskı yapıcı fikirleri fazlasıyla üretme. Kendini yenik düşmüş, güçsüz hissetme.

olumlama cümlesi

Zihnimi ve bedenimi sevgiyle dengeliyorum. Artık beni mutlu kılacak, kendimi iyi hissetmemi sağlayacak düşünceleri seçiyorum.
*

Cüzam

Hayatla hiçbir biçimde başa çıkamama. Yeterince iyi yada temiz olmadığına dair köklü inanç.
olumlama cümlesi

Tüm sınırlamaların üstüne çıkıyorum. Bana Tanrısal bir biçimde yol gösteriliyor. Sevgi tüm hayatı iyileştirir.
*
Çene rahatsızlıkları

Öfke. İçerleme. İntikam alma arzusu
olumlama cümlesi

Zihnimdeki bu durumu yaratan düşünce kalıplarını değiştirmeye hazırım. Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Emin ellerdeyim.
*
Çıbanlar,Kan çıbanları (Sirpençe)

Kişinin öfkesinin taşıp,galeyana gelmesi.
olumlama cümlesi

Sevgi ve mutluluğu ifade ediyorum ve barış halindeyim.
*

Çocuk felci

Felç edici kıskançlık. Birisini durdurma arzusu.
olumlama cümlesi

Herkese yetecek kadar var. Ben sevecen düşüncelerle, kendi hayrıma olanı ve özgürlüğümü yaratıyorum.

Hiç yorum yok: